Uzsākam kaut ko jaunu

Šī ir lieta, par ko esmu sapņojis un domājis jau gadiem – kādreiz man savs “dārziņš”, t.i. blogs būs. Ko varēšu kopt, laistīt un dalīties garākās pārdomās. Ko mani draugi varēs atvērt un iegūt kādas jaunas iedvesmas. Un ko mani bērni, kad izaugs,varēs pašķirstīt, lai uzzinātu kaut ko vairāk par savu tēvu, viņa domām un viņa dzīvi. Ikdienā jau sakarīgi parunāties nesanāk laika – zināšanas, domas un emocijas, vārdos aprakstītus, bērniem nesanāk ikdienā pasniegt tā, lai tie būtu spējīgi to saprast un uztvert. Viņiem pa batutu jālēkā un ar beibleidiem jācīnās 🙂 Tāpēc, lūk, būs tāda vēsturiski vērtīga lapiņa /blogucis, kur centīšos tābrīža domas, sajūtas, idejas un piedzīvojumus plašāk aprakstīt.

Nesen sāku twītot, bet tie 140 man liekas par īsu. Tas tā – tāds apetaizers vien sanāca. Neskatoties uz to, paldies Karīnai, ka man to ierādīja. Ir laba sajūta, ka tu pasaulei par sevi ko vari pastāstīt, un tu zini, ka to izlasa draugi un interesenti. Un mamma (patiesībā tas ir super progresīvi – mana mamma par mani lasa twiterī :). Un tas mans 140 tw nogulst nezināmajos interneta mākoņainajos arhīvos un nekad netiks izdzēsts. Un Googles un tam līdzīgie to analizēs un būvēs savu mārketina stratēģiju izmantojot to un pārdos info par mani saviem reklāmdevējiem. Anyway – vienalga kas ar tiem maniem twītiem notiek – tur ir par maz informācijas un par maz vietas, lai izpaustos.

Tāpēc BLOGS.

Leave a Reply

