Hiking

“It’s better to be hiking in the mountains thinking about the Lord, than sitting in church thinking about hiking in the mountains”

Tas ir tieši precīzi pateikts citāts tam, kā es jūtos!

Es neplānoju sēdēt mājās. Nekad neesmu sēdējis un tā arī turpināšu. Nav jau obligāti jāpārcenšas ar apjomu – pietiek arī ar stundas pastaigu vai dienas pastaigu. Vai pārdesmit minūšu izbraucienu ar velo. Dziļi dvēselē esmu pārliecināts, ka pārgājieni, ceļojumi, pastaigas un ikviens cits veids, kur es kā cilvēks varu IZJUST un PIESKARTIES pasaulei fiziski ar savām rokām, kājām, degunu – rada arvien pieaugošu vēlmi priecāties par šo skaisto pasauli, ko Dievs mums devis! Un nav jābrauc nekur tālu, lai izbaudītu zaļāko valsti pasaulē! 🙂 Es mēģinu un man sanāk, un arī turpināšu  iesaistīt sievu un bērnus, un ņemšu viņus līdzi kur vien var paņemt. Ir liels prieks dalīties ar saviem tuvajiem piedzīvotajā. Kad bērni izaugs, man ļoti ļoti gribētos, lai viņi atcerētos, cik ļoti daudz bērnībā viņi ir bijuši pie dabas visdažādākajās izpausmēs, un man ir cerība, ka to viņi turpinās arī kopā ar saviem bērniem.

Nomainīju arī bloga nosaukumu uz pulchra mundi, kas tulkojumā no latīņu valodas nozīmē – Skaistā Pasaule. Iemesls tam ir absolūti triviāls – es jau kādu laiku domāju, kāda veida domas es savā blogā / dienasgrāmatā vēlos pierakstīt, un esmu nācis pie slēdziena, ka man gribās dalīties ar maniem mīļajiem un draugiem visvairāk par to, ko es redzu, kad dodos savos izbraucienos pie dabas. Ir, protams, arī citas privātās lietas – mājas, suņi, bērni, jubilejas – un neizslēdzu, ka ik pa brītiņam arī kāda no šīm tēmām te iespruks. 

 

Leave a Reply

