Brīvdiena

Ps. rakstu ar iPhone, tāpēc piedodiet, ja tekstā esmu pieļāvis kādas gramatiskas kļūdas.

Šodien brīvdiena! Es par to jūtos ļoti īpaši, jo šī man ir īsta brīvdiena – bez obligātajiem pienākumiem, bez darba aktivitātēm, bez bērnu pasākumu apmeklēšanas, bez stresa un ikdienas steigas, kā arī bez ikrīta bērnu loģistikas.

Šodien nogulēju neierasti ilgi, līdz pat 9:30. Protams, tas bija pēc tam, kad ar Timo nodzīvojāmies augšā no 5-6:30 🙂 Viņš pēdējo mēnesi šādi dara regulāri, pamožas nakts vidū, moca mammu un mani. Tad nu kuram lielāks spēks, ceļas augšā un dzīvojas ar viņu – dod pienu, dod grāmatiņu utml. Bet anyway – miedziņš bija salds pēc tam. Brīvdiena man nozīmē arī to, ka beidzot izdevās salabot pāris lietas pagalmā, kas nu jau kādu laiku krita uz nerviem. Pastkastīte nu ir taisna un to par var atvērt. Arī notekcaurule tagad vairs nav izgāzusies pa pus taciņu, bet glīti pieguļ mājas sienai un nekustās vējā. Jēcis savu roku arī iemēģināja dārza darbos, palīdzēdams man pastkastīti piestiprināt.

Runājot par šī gada Latvijas 94.dzimšanas dienu, jāsaka, ka neesmu lepns par sevi, jo joprojām neesmu sataisījis puiku nolauzto karogmastu. Līdz ar to sekas ir tādas, ka karogu nav kur uzvilkt un tas man liek justies neforši.

Savu brīvo dienu šodien nolēmu izmantot arī kādam savam hobijam. Nolēmu izvietot vienu jauku slēpni. Varbūt ne tik daudz jauku, kā interesantu. Tiem kas vēl nezina, pateikšu noslēpumu. Es jau kādus 2 gadus atpakaļ ieviesu sarakstu ar idejām (tipa bucket-list) visiem slēpņiem, kurus vēlos izveidot. Saraksts ir garš, ap 50 gab. Tad nu pie ikvienas dotās iespējas, palēnām, pa vienam vai diviem gab reizē, cenšos šos sarakstā esošos objektus izvietot. Daudzi no tiem prasa pamatīgi ieguldījumu laikā, fiziskajā un arī izdomā, lai atradējiem būtu interesants piedzīvojums tos meklējot.

Šodien sāku veidot kādu jau dikten sen izplānotu slēpni. Vairāk neteikšu, lai noslēpums saglabājas. Tik ieminēšos, ka slēpnis parādīs vietas, kas tik tiešām netiek lutinātas ar tūristu pūļiem un nav iemūžinātas novadpētniecības fotoarhīvos. Par progresu ziņošu.

Leave a Reply

